شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : سپید

شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد و یا دکتری دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_1789" align="aligncenter" width="600"]شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مطرح در شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

در زمینه میزان شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد سوالاتی ممکن است برای داوطلبان مقطع دکتری دانشگاه آزاد مطرح باشد. این مقاله در واقع برای پاسخگویی به این سوالات نگاشته شده است. از جمله این سوالات که به دنبال پاسخگویی به آنها نیز هستیم می توان به این موارد اشاره نمود.

  1. میزان شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد در گروه انسانی
  2. میزان شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد در گروه های غیر علوم انسانی
  3. توضیحات تکمیلی در زمینه شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

 

میزان شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد در گروه علوم انسانی

رشته های گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد به این جهت که به نسبت سایر گروه های تحصیلی معمولا واحد های عملی پر هزینه کم تری را در طول دوره برگزار نمی کنند در مجموع هزینه تحصیل کمتری را دارند. اما این بدین معنا نمی باشد که هزینه تحصیل در رشته های این گروه بسیار پایین باشد. بلکه به نسبت سایر گروه ها هزینه کمتری دارند. از این رو در زمینه میزان شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد می توان گفت که برای شهریه ثابت هر ترم تحصیلی در مقطع دکتری دانشگاه آزاد برای دانشجویان بورسیه مبلغی در حدود 2,650,000 تومان می باشد.برای دانشجویان غیر بورس نیز 3,140,000 تومان می باشد. این مبلغ در هر ترم تحصیلی بایستی توسط دانشجو پرداخت گردد. برای هر واحد نظری نیز برای دانشجویان بورس 265,000 تومان و برای غیر بورس 315,000 تومان می باشد. برای واحد های عملی نیز به ترتیب 318,000 تومان و 376,000 تومان تعیین شده است. البته لازم به ذکر می باشد که ین مبالغ با توجه به سال های ورودی تغییراتی می بیند.

 

[caption id="attachment_1771" align="aligncenter" width="600"]شهریه رشته های بدون کنکور دکتری آزاد شهریه رشته های بدون کنکور دکتری آزاد[/caption]

 

شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد در گروه های غیر علوم انسانی

گروه های غیر علوم انسانی که شامل گروه های پزشکی و دامپزشکی ، فنی مهندسی ، هنر و کشاورزی در دانشگاه آزاد می شوند ، دارای میزان شهریه متفاوتی می باشند. از این رو می توان گفت که میزان شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد در این گروه ها به شرح زیر می باشد.

شهریه ثابت برای هر ترم تحصیلی در مقطع دکتری دانشگاه آزاد برای دانشجویان بورسیه مبلغی در حدود 2,965,000 تومان می باشد.برای دانشجویان غیر بورس نیز 4,700,000 تومان می باشد.با نگاهی گذرا می توان اختلاف شهریه ثابت میان این گروه ها و گروه علوم انسانی را مشاهده نمود. البته اختلاف زیاد در میان این دو گروه در شهریه متغییر می باشد. البته شهریه متغیرر برای هر واحد مبلغ یکسانی می باشد. اما از آنجایی که این رشته ها واحد های عملی زیادی به نسبت گروه علوم انسانی دارند ، به همین سبب هزینه بیشتری نیز برای تحصیل بایستی پرداخت گردد. از این رو هزینه هر واحد نظری برای دانشجویان بورس 265,000 تومان و برای غیر بورس 315,000 تومان می باشد. برای واحد های عملی نیز به ترتیب 318,000 تومان و 376,000 تومان تعیین شده است.

توضیحات تکمیلی در زمینه شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

در این بخش پایانی لازم به ذکر است که بخشی از شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد برای برخی از دانشجویان که شرایط مندرج در دفترچه و آیین نامه ها را دارند از طریق صندوق رفاه دانشجویی قابل پرداخت می باشد. همچنین برخی تسهیلات نیز توسط دانشگاه آزاد برای برخی دانشجویان جهت کمک برای پرداخت شهریه در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از شرایط دریافت این کمک هزینه ها به دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد و یا واحد مالی دانشکده می توان مراجعه نمود.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد و یا دکتری دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

منبع:

شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

 




:: برچسب‌ها: شهریه رشته های بدون کنکور، دکتری دانشگاه آزاد، شهریه دکتری بدون کنکور، مشاوره تحصیلی، مشاوره تخصصی سپید ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: